piątek, 28 czerwca 2013

Wesołych wakacji

Z dniem dzisiejszym kończy się rok szkolny, tak więc życzę udanych wakacji. Zaglądajcie na mój blog, aby trafić na wspaniałe candy, które będzie już niedługo. Mam nadzieję że rok szkolny nie był zbyt uciążliwy :)Ja osobiście cieszę się, że już wakacje, mam zamiar siedzieć na polanie, czytać i pisać książkę żeby w końcu ją dokończyć, a Wy jakieś plany na wakacje chętnie poczytam fajne propozycje na spędzenie wakacji, jak macie jakieś pomysły możecie pisać w komentarzach. :)Już niedługo na tym blogu pojawi się moja książka do przeczytania dla wszystkich chętnych więc zachęcam do czytania bloga. Tak więc przyjemnych i miłych wakacji :) 

2 komentarze:

  1. Moje plany na wakacje hmmm... praca, praca i czytanie książek ;)Tego nie może zabraknąć:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym ;) i ja również będę czytała książki i siedziała na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń